Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/klient.dhosting.pl/iwonapolok/domains/biznet.com.pl/wp-content/plugins/jetpack/_inc/lib/class.media-summary.php on line 77

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/klient.dhosting.pl/iwonapolok/domains/biznet.com.pl/wp-content/plugins/jetpack/_inc/lib/class.media-summary.php on line 87
Media i PR – Biznet

Media i PR

Media Relations

Każda marka ma do opowiedzenia historię. Niezależnie czy jest to historia doświadczenia na rynku, wyjątkowości oferowanych produktów lub usług.

Jaka jest Twoja historia?

Dzięki public relations możemy maksymalnie wykorzystać potencjał tkwiący w produkcie czy usłudze i zapewnić organizacji rozwój w sprzyjającym otoczeniu. Public relations jest bowiem sztuką osiągania harmonii z otoczeniem poprzez wzajemne porozumienie oparte na prawdziwej i pełnej informacji, to działania zmierzające do tworzenia pomostu między instytucją a jej światem zewnętrznym. To relacje, które tworzą i chronią markę oraz reputację organizacji.

Aby to osiągnąć, public relations musi być rozumiane jako długofalowy proces interakcji, a nie jako działania ad hoc, nastawione na szybki, zazwyczaj bardzo krótkotrwały efekt. PR to element strategicznego zarządzania firmą. Dziś nie wyobrażamy już sobie zarządzania bez strategii. PR, rozumiany jako profesjonalne zarządzanie komunikacją z otoczeniem i budowanie przyjaznych relacji, musi być wpisany w strategię organizacji.

Oferujemy:

  • Nawiązywanie kontaktów z mediami, także branżowymi
  • Zamieszczanie materiałów, artykułów, komunikatów firmy w mediach
  • Przygotowywanie serwisów informacyjnych
  • Dystrybucja serwisów informacyjnych – wszystkie nośniki
  • Spotkania prasowe – formalne i nieformalne
  • Organizacja wywiadów indywidualnych
  • Organizacja seminariów
  • Organizacja testów produktów w mediach

Koncepty komunikacyjne

Dbamy, by działania public relations pozwoliły Państwu odpowiednio zaistnieć w środowisku klientów oraz przyniosły wymierne efekty w kontaktach biznesowych.

Tworzymy kompleksowe strategie komunikacji dla marek naszych Klientów. Każdy produkt i usługa w chwili powstania otrzymują wstępną nazwę, cenę oraz określana jest grupa docelowa ich odbiorców. To sprawia, że zaczynamy mieć do czynienia z początkiem tworzenia marki. W tym momencie warto się zastanowić – czy jesteś gotowy odpowiednio zarządzać swoją marką, tak, aby odniosła sukces na rynku?

PR produktowy

(Brand PR) jest jednym z narzędzi komunikacji marketingowej, które pozwala na właściwe zarządzanie wizerunkiem marki oraz budowaniem jej wiarygodnej i stabilnej pozycji na rynku. PR produktowy to efektywne narzędzie dla każdego, kto chce stworzyć nową markę, wprowadzić markę na nowy rynek, rozpocząć komunikację marki z grupą docelową, ale również dla osób, które chcą zmienić postrzeganie istniejącej już marki lub szukają stabilnej obsługi wizerunkowej swoich brandów.

Oferowana przez agencję usługa PR korporacyjnego dotyczy zarówno małych, jak i dużych, globalnych firm. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, rynku na jakim działa oraz wizerunku marek, jej produktów czy usług, zawsze warto zadbać o wizerunek samej firmy.

PR korporacyjny

Wykracza poza budowanie wizerunku marki produktu czy usługi. Jest to jedna z funkcji zarządzania całą firmą. Oferując usługi z zakresu PR korporacyjnego wspieramy firmy, których celem jest: budowanie wizerunku firmy, tworzenie przewagi konkurencyjnej, budowanie zaufania u pracowników i kontrahentów, zwiększenie wiarygodności firmy a także odpowiednie eksponowanie w mediach kluczowych osób z firmy.

Postrzeganie produktów przez pryzmat osób i firm jest czymś naturalnym. Stąd też dobre imię firmy, zarządu i pracowników może bezpośrednio wpływać na finalne decyzje potencjalnych konsumentów.

Oferujemy:

  • Przygotowywanie strategii PR dla firmy/produktu
  • Realizację strategii PR dla firmy/produktu
  • Konstruowanie portretu medialnego firmy/produktu
  • Realizowanie portretu medialnego firmy/produktu

Jak wygląda analiza biznesowa?

  1. Ustalenie faktów  – cele biznesowe firmy, plany, potrzeby i oczekiwania.
  2. Research firmy – analizujemy firmę, ofertę, cechy i zalety.
  3. Research rynku – sprawdzamy sytuację w branży i analizujemy działania konkurencji.
  4. Określamy grupę docelową – określamy target
  5. Dobieramy narzędzia – zgodnie z potrzebami firmy, specyfiką rynku oraz grupy docelowej, określamy dokładny plan i harmonogram wraz z budżetem
  6. Wdrożenie – rozpoczynamy działania

Komunikacja wewnętrzna

Wierzymy, że komunikacja firmy z otoczeniem powinna mieć swój początek w jej wnętrzu. Oferujemy doradztwo w zakresie tworzenia właściwej kultury organizacji oraz realizowaniu spójnych strategii komunikacji wewnętrznej firm i instytucji.

  • Opracowywanie i wdrażanie kompleksowych programów integracyjnych dla pracowników
  • Organizacja imprezy firmowych
  • Wydawnictwa wewnętrzne (gazetki, broszury informacyjne)
  • Alternatywne formy komunikacji – koncept i wdrożenie (np. Intranet, firmowy facebook)

e-PR

E-PR polega na komunikowaniu się ze środowiskiem wewnętrznym i zewnętrznym przedsiębiorstwa za pomocą internetu.

Oferujemy:

  • przygotowanie mailingu i newsletterów,
  • content marketing – przygotowanie wartościowych tekstów dla klientów – np. ebooki, poradniki, virale, video
  • współpraca z blogerami,
  • buzz marketing – obecność marki na forach

Czemu służą działania Public Relations w internecie? Po pierwsze, budują pozytywny wizerunek firmy – przedsiębiorstwo staje się postrzegane jako ekspert w branży. Po drugie, marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna przez internautów. Po trzecie, zbudowane zostaje ich zaufanie do firmy, a wokół przedsiębiorstwa (a właściwie jego oferty – produktów czy usług) gromadzi się tzw. społeczność internetową. W przypadku sytuacji kryzysowej, dzięki e-PR można także zwiększyć skuteczność działań.

Pracowaliśmy dla m.in.:

FM Bank PBPBiznes Polska

 

Rzetelna Grupa sp. z o.o.http://www.list-group.com/uk/list-group.asp