Filmy reklamowe
Jednym z najważniejszych trendów we współczesnym e-marketingu są filmy. Mogą przyjmować formy viralowych filmów, blogów, mniej lub bardziej rozbudowanych animacji. Są przyjemne, łatwe w odbiorze i stanowią ciekawy sposób komunikacji z Klientami.
W formacie video firma może przygotować np.:
- filmy promocyjne,
- prezentacje produktów,
- filmy przedstawiające historię marki,
- relacje z bieżących wydarzeń,
- materiały edukacyjne,
- porady,
- tutoriale,
- wywiady,
- animacje,
- webinaria,
- live streaming (transmisje na żywo).
Działania w ramach strategii video content marketing uznawane są przez specjalistów za skuteczniejsze, niż formaty budowane jedynie na podstawie tekstu. Z raportu „Social Cracks the digital video code” opublikowanego w 2017 roku przez Trusted Media Brands wynika, że 68% firm publikuje filmy w serwisach społecznościowych, a 60% udostępnia je za pośrednictwem platform wideo. Według HubSpot (dane za 2020 r.) filmy są drugim, najczęściej wykorzystywanym formatem treści, służącym do zwiększania zaangażowania odbiorców w mediach społecznościowych.
Co zyskują firmy, które zdecydują się na zastosować strategie marketingowe oparte na wideo?
- rozpoznawalność w Internecie,
- przewagę konkurencyjną,
- potencjalnych klientów,
- lojalność dotychczasowych klientów,
- wzrost zainteresowania marką i jej ofertą,
- zwiększenie sprzedaży,
- ruch na stronie internetowej,
- wypromowanie nowego produktu lub usługi,
- podniesienie świadomości o marce,
- opcje kierowania dowolnego przekazu w kilku kanałach komunikacji,
- możliwość przekazywania odbiorcom dowolnych informacji,
- pozycjonowanie firmy w sieci,
- wykorzystanie w firmach istniejących materiałów.
Jako agencja marketingu internetowego wiemy, jak wydobyć potencjał przekazu i skutecznie wykorzystać różne formaty reklamy. Nasi specjaliści tworzą scenariusze, realizują filmy reklamowe, serie videoblogowe, prezentacje multimedialne i różnego rodzaju animacji. Tworzymy profesjonalne kampanie video na potrzeby firm oraz instytucji z różnych sektorów rynku, zwiększając ich popularność i rozpoznawalność.
Video marketing naszej agencji obejmuje tworzenie atrakcyjnego materiału video. Wymaga więc odpowiedniego przygotowania obejmującego następujące kroki:
- przygotowanie scenariusza,
- opracowanie kwestii lektora,
- dobranie odpowiedniej muzyki,
- przygotowanie scenografii i castingu
- zdjęcia i montaż
- przygotowanie formatów i publikacja
Oferujemy utworzenie konta na YouTube. Zapewniamy przy tym o uzupełnienie informacji o koncie, opis kanału i nazwę w adresie URL, typ aktywności i stronę wizualną.
Pracujemy z jednym z najlepszych producentów filmowych. W katalogu jego klientów znajdują się np. Tesco F&F, Mercedes-Benz, Carlo Rossi, Philips, Apart, WP.PL, Orange, PZU, Inter Cars, Agora, Netflix, H&M, Chanel, YSL, Hotel Bristol, Dyson, Omega, BMW, Audi, Adidas, GUESS, Apart, Vogue Polska. Realizowaliśmy projekty m.in dla :